نشست راهبردی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای رودسر با ریاست کمیته امداد آن شهرستان

به گزارش روابط عمومی فنی و حرفه ای شهرستان رودسر، در راستای تفاهمنامه استانی نشستی فی مابین رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای رودسر و ریاست کمیته امداد شهرستان برگزار گردید.

هادی یوسفی رئیس مرکز شهرستان رودسر در این جلسه بیان داشت اهداف اجرای آموزش برای مدد جویان و خانواده های تحت حمایت در سال ۹۸ بر اساس نیازسنجی و برنامه ریزی آموزشی با رویکرد جدید سازمان صورت خواهد گرفت.

وی اجرای آموزش های نوین و جدید بر اساس نیاز و مبتنی بر بازار کار را اولویت سیاستهای اداره کل  دانست و اظهار داشت اشتغال پویا و پایدار وقتی صورت می گیرد که آموزشها با برنامه ریزی و نیازسنجی صورت گیرد.

در ادامه یوسفی از همکاری دستگاه کمیته امداد شهرستان در زمینه حمایت اشتغال مددجویان و اولویت قرار دادن آموزش های مهارتی تشکر نمود و خواستار حمایت بیشتر  از موسسات بخش خصوصی  و مشاوره و هدایت شغلی مددجویان در انتخاب دوره های مهارتی شد.

در ادامه بهمن یار ریاست کمیته امداد شهرستان رودسر ضمن تشکر از همکاری گسترده سازمان فنی و حرفه ای به بیان  مجموعه فعالیت ها و برنامه های در دست اقدام کمیته امداد پرداخت و تاکید بر همکاری و مساعدت در حوزه نیازسنجی سال ۹۸ نمود.

  • تاریخ درج : ۱۳۹۷ سه شنبه ۹ بهمن ساعت ۱۱:۵۵
  • تعداد بازدید: 1336